دلم گرفته از همه
اشــڪِــ پـــنـــهـــاטּ

دلم گرفت از آسمون، هم از زمین هم از زمون
تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه
ای روزگار لعنتی تلخه بهت هر چی بگم
من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم

 

 



نظرات شما عزیزان:

kamelia
ساعت22:46---25 دی 1391
خیلی زیبا یود........وب خیلی زیبایی داری موفق باشی
به وب من و عشقمم(که دیگه نمیخوامش ) سر بزن اگه اومدی نظر یادت نره

.
.
بوی مهربانی می آید...
کجا ایستاده ای؟؟!
در مسیر باد ؟!.....


kiki
ساعت11:25---13 شهريور 1391

گاه از بهر زمین،اهل زمین بد جور دلم میگیرد!

به قدری که دلم تاب زیستن را ندارد،

عزیزانم به اطرافیانم تبدیل شده اند،

نمیدانم،شاید من زیاده میخواهم!

اما من که در قبال این همه...

چیزی نخواستم،

ای کاش من نبودم...

یا ای کاش زندگی نبود...

یا کاش...!

چقدر ای کاش!

فقط کاش من نبودم،که قدرت زیستن

در این زمانه بی سامانه را ندارم.


mobina
ساعت22:34---12 شهريور 1391
slm, matalebet kho0be vali fazaye webet be shedat ghamangize, say kon ghalebato le faghat range ghermez va meshki daran estefade nakoni alave bar anke fazaye webeto ghamangiz mikone in do rang baese aziatie cheshm mishe va baese adame jazbe digaran mishe, man faghat nazare khodamo dadam har tor rahati, movafagh bashi doo0oste aziz

ساناز
ساعت19:48---12 شهريور 1391

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آیا

آسمان هر جا همین رنگ است؟


ساناز
ساعت19:43---12 شهريور 1391

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آیا

آسمان هر جا همین رنگ است؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشتـﮧ شده در یک شنبه 12 شهريور 1391ساعت 15:34 توسط امیـرحسیـن| |


طراحے: امیرحسین